produkty a služby

GRAFICKÉ NÁVRHY

• dobrý kreativní nápad, který bude v souladu s filozofií firmy
• schopnost navrhnout základní linii grafické image firmy a dále ji inovovat při dodržení základních znaků
• schopnost přizpůsobit se akutním potřebám klienta
• při přípravě grafických návrhů se dbá na to, aby zákazníkův budoucí materiál byl: graficky čistý, jednoznačně výmluvný, esteticky řešený, dobře čitelný, bezproblémový při použití všech předpokládaných technologií výroby a přitom neopomíjel původní představu

 


GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ (DTP)

• předtisková příprava všech druhů tiskových materiálů
• grafická příprava všech druhů reklamy
• přizpůsobení grafiky dané technologii tisku
• web design

 


PRODUKCE - TISKOVÉ SLUŽBY

Materiály všech druhů za použití různých technologií tisku a výroby: ofsetový tisk (plochý i rotační), digitální tisk, velkoformátový inkoustový tisk, sítotisk, lakování, laminace, ražba, termotisk, slepotisk, flexotisk, řezání na plotteru, gravírování.
• výroba veškerých druhů tiskovin
• výroba outdoor reklamy (billboardy, outdory, citylighty...)
• tvorba a výroba firemního (úředního) bulletinu
• tvorba a výroba výročních zpráv
• výroba a potisk reklamních předmětů

 


PRODUKCE - MEDIÁLNÍ SLUŽBY

• příprava a vedení eventů na klíč (veletrhy, výstavy, castingy)
• tiskové konference
• moderátorská činnost – vedení uvádění kulturních akcí, vedení diskuzí
• redakční činnost
• radio spoty, tisková inzerce

 


PRODEJ REKLAMNÍCH PLOCH - REKLAMA NA INTERNETU

• reklamní plochy (billboardy, outdory, citylighty...)
• sdělovací prostředky (TV, rádio, tisk...)
• reklama na internetu
• zajištění public relations

 


INTERNET A INTERNETOVÉ APLIKACE

• web design
• vývoj internetových aplikací
• provozování elektronických obchodů

 


FOTOGRAFICKÉ SLUŽBY - FOTOATELIÉR

• fotografování (studiové, předmětů, interiérů a exteriérů)

 


ANALÝZA TRHU, PORADENSTVÍ A MONITORING

• stanovení cílové skupiny
• marketingové strategie
• selekce médií
• doporučení rozpočtu
• tvorba media plánů
• public relations
• příprava a vedení tiskových konferencí
• zpracování tiskových zpráv a jejich rozesílání předem vytipovaným médiím
• vyjasnění firemní identity
• analýza marketingového prostředí firmy
• analýza současného stavu komunikace (vnější i vnitřní)

Přístup na FTP server:


uživatelské jméno:

heslo: